Verzenden
Wij verzenden al onze producten gratis binnen Nederland boven een orderwaarde van €50,-. Zodra jouw bestelling wordt opgestuurd, ontvang je via de mail een track & trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Niet thuis bij bezorging van de bestelling? Dan wordt het product afgegeven bij een pakketpunt, Hier blijft het product twee weken liggen. Daarna zal het product retour afzender gaan. Houdt dus goed de track & trace in de gaten.
Wanneer een product voorradig is, is de verwachte levertijd twee werkdagen.
Bij ieder product is de verwachte levertijd aangegeven.
Controleer bij ontvangst van de producten van Bloomingville, Nordal en J-Line direct of jouw product beschadigingen heeft en in goede staat is. Heeft het product beschadigingen? Geef dit dan direct via de vrachtbrief aan bij de bezorger tijdens de bezorging.
Indien je niet aanwezig bent op de vooraf aangegeven bezorgdata en tijd voor aflevering van de producten van Bloomingville, Nordal en J-Line. Dienen deze weer meegenomen te worden door de koeriersdienst. Hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht. De meubels dienen dan namelijk opnieuw geleverd te worden door de koeriersdienst en de kosten hiervan verschillen n.a.v. de hoeveelheid pallets en/of gewicht.
Retourneren
Voor alle producten geldt een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Binnen dit termijn kun je, jouw retour aanmelden. Hierna heb je 14 dagen de tijd om je product te retourneren. Wij vergoeden geen retourkosten.
Alle items dienen in originele staat te worden teruggestuurd.
Je kunt via het Retourformulier jouw retour melden en meesturen met de retourzending. Wij zouden het fijn vinden als je ook alvast een mail stuurt naar info@nowliving.nl, zodat wij alvast op de hoogte zijn.
Zodra het product in goede staat bij ons is binnen gekomen, zullen wij het geld terugstorten op de rekening waarmee je de bestelling hebt gedaan. Dit kun je binnen 14 dagen na ontvangst retour, op je rekening terug verwachten.
Het retourneren van de producten van Bloomingville, Nordal en J-Line brengt retourkosten met zich mee. Deze kosten zijn afhankelijk van grootte, gewicht en/of aantal pallets.
Bij de verwerking van het retourneren van deze producten zijn wij gebonden aan de leverancier. Dit verschilt tevens per product en hiervan wordt je na de retourmelding binnen vijf werkdagen van op de hoogte gebracht.
Behang van Arte, May and Fay en Eijffinger kan niet geretourneerd worden. Behangproducten worden op bestelling geproduceerd. In verband met kleurbatchnummers kan behang niet worden geretourneerd.
Behang wordt speciaal per klant gedrukt. Als je behang besteld en achteraf nog een nabestelling doet, kan er kleurverschil optreden, doordat er twee batches zijn.
Het behang van Eijffinger en Arte wordt in grotere batches gedrukt. Alsnog kan het zo zijn dat een batchnummer bij eventuele nabestelling niet meer leverbaar is, waardoor je kleurverschil kunt hebben bij een nabestelde rol behang. Geef bij een nabestelling het batchnummer van de door jou ontvangen rollen behang door, dan kunnen wij nagaan of deze nog leverbaar is.